• White Facebook Icon
  • Instagram - White Circle
  • Vimeo - White Circle
  • YouTube - Hvit Circle

© 2016 by Press Play Productions.

FOTO

I’m a paragraph. Double click here or click Edit Text to add some text of your own or to change the font. This is the place for you to tell your site visitors a little bit about you and your services.

MUSIKK & LYD

MUSIKK- OG LYDPRODUKSJON

Vi har i en årrekke laget musikk og lyddesign for reklamebyråer og bedrifter som Gjensidige, Den Norske Turistforening, Coop Prix, Coop Mega, Krogsveen, Peugeot, Oljefondet, Securitas, Tine, Ernst & Young, Budget og Lyse for å nevne noen.

Her er noen av jobbene vi har gjort.

Jobb: Vi sikrer turen

Kunde: Hyper, Gjensidige, DNT

Bjørn Tagliano/Bias Bernhoft, Arild Feldborg og Finn Bø

Jobb: Lansering av ny modell

Kunde: Peugeot Norge

Bjørn Tagliano/Ture Janson

Jobb: Retro lyddesign

Kunde: Hyper; Gjensidige

Bent Fabricius-Bjerre/Bjørn Tagliano

Jobb: Premiefat for Det Norske Måltid

Kunde: Ipax Mat/Det Norske Måltid

Bjørn Tagliano

Jobb: Bakkeland theme song

Kunde: Bakkeland

Bjørn Tagliano

Jobb: Reklamekampanje

Kunde: Morris

Bjørn Tagliano

PODCAST FOR BEDRIFTER

Siden podcast meldte sin ankomst tidlig på 2000-tallet har interessen økt kraftig, spesielt de seneste årene. Enkelte bedrifter har også fått opp øynene for denne enkle, men enestående muligheten til å nå ut til sine ansatte. En intern podcast kan være nyttig på mange områder. Det er åpenbart en god kanal for å gi informasjon, men også for at ansatte kan bli kjent med deler av bedriften de ikke selv har god kjennskap til. Det skaper også et samhold og kan fort bli en snakkis.

Vi hjelper gjerne til med produksjon og innhold. Enten hos dere, eller i eget studio. 

I 2018 ble det i gjennomsnitt startet 575 nye podkaster hver eneste dag. Av Apples 670 000 listede podkaster, publiserte over 210 000 av disse sin første episode i 2018. Ipsos sine ferske tall fra fjerde kvartal i 2018 viser at over 30% av nordmenn lytter til podkaster i løpet av en måned. Særlig hos de yngste er podkast populært, og halvparten av de mellom 18 og 35 år lytter til podkaster hver måned. Så langt har 2018 vært det beste podkast-året i Norge, og vi tror ikke det kommer til å stoppe her.

Visste du at vi lytter mest til podkast når vi:

  • reiser med kollektivt eller i bil (44 %)

  • går ute (36 %)

  • gjør husarbeid eller lager mat (32%)

 

Kilde: IPSOS